RU UZB ENG
Kirish
Ariza yuborish Platforma haqida O'zResda biznesni boshlash tartibi
Kirish

Sizning biznesingiz uchun virtual platforma

Sizning biznesingiz uchun virtual platforma

abv abv abv
#doing business in uzbekistan

Sizning biznesingiz uchun virtual platforma

Sizning biznesingiz uchun yechimlar

Biznes jarayonlarini tashkil etish

#Doing business in Uzbekistan

Odatiy tartiblarni avtomatlashtirish

#Doing business in Uzbekistan

Tashkilotdagi xatarlarni kamaytirish

#Doing business in Uzbekistan

Kompaniya xarajatlarini kamaytirish

#Doing business in Uzbekistan

Unumdorlikni oshirish

#Doing business in Uzbekistan

Statistikani vizualizatsiyalash

#Doing business in Uzbekistan

Mijozlarini malakali qo‘llab-quvvatlash

#Doing business in Uzbekistan

ABV platformasining afzalliklari

ABV - O'zbekistondagi yagona raqamli platforma bo'lib, uning yordamida biznes yuritish mumkin. Barcha biznes xizmatlari yagona platformada to'plangan bo'lib qulay interfeysga ega. Buxgalteriya hisobotlari, soliqlar va xodimlar hisobini yuritish bilan bog'liq mashaqqatli vazifalar qisqa vaqt ichida avtomatik ravishda amalga oshiriladi.

clients

QULAY

3 years in platform

TEZ

25 years

OSON

Servislar

Tashkilotni
ro'yxatdan o'tkazish

Biznesni yaratish - oson

Avtomatlashtirilgan tizim O'zbekistondagi biznesingizni ro'yxatdan o'tqizishni osonlashtiradi va tezlashtiradi. Tadbirkorlik shakllari va faoliyat sohalari turidan qat'iy nazar Siz qisqa vaqt ichida yaxshi natijalarga erishishingiz kafolatlanadi.

Hujjatlar
konstruktori

Tugmani bir bosishta professional hujjatlar

«Hujjatlar konstruktori» — hujjatlarni yaratishda vaqt va pulni tejashga intilayotgan har qanday kompaniya uchun ideal qo'shimcha hisoblanadi. Bizning namunalarimiz har qanday bitim uchun har doim huquqiy savotli hujjatlarga ega bo'lishingizni ta'minlaydi

Elektron
hujjatlar aylanishi

Huquqiy kuch va hech qanday qog'ozbozlik: tez va oson

Tizim mamlakat bo'ylab hamkorlar bilan real vaqt rejimida elektron hujjatlar bilan almashish imkonini beradi. Servis xarajatlarni kamaytiradi va hujjat aylanishini tezlashtiradi: har qanday turdagi hujjatlar almashuvi tizim ichida qog'ozli nusxasiz amalga oshiriladi.

Bank bilan ishlash

Hisob raqamlar va bank ko'chirmalari ma'lumotlariga to'liq ega bo'lish huquqi

"Bank bilan ishlash" xizmati sizga to'lov hujjatlarini bankka yuborish va hisob raqam ko'chirmasiga tugmani bir martalik bosishta ega bo'lishni ta'minlaydi.

Xodimlar hisobi

Tugmani bir marta bosish orqali -Ish haqi, ta'til to'lovi, kasallik ta'tillari va boshqa to'lovlarni hisoblash

Xodimlar shtati bo'lgan taqdirda ularni to'g'ri ro'yxatga olish va ish yuritish muhim. Bu tartib - mehnat qonunchiligini buzish, jarimalar va sud xarajatlari xavfini kamaytirishga imkon beradi.

Ombor

Ombor hisobini avtomatik ravishta yuritish, tovarlar harakatini 24/7 nazorat qilish

"Ombor" - inventarizatsiya, tovarlarni jo'natishni va qabul qilishni boshqarish uchun ideal vositadir. Markirovka bilan ishlang, savdo statistikasini oling. Omborda tovarlar yo'qligi to'g'risida xabarlar sizga qayta buyurtma berish kerakligini eslatadi. Servis integratsiyalanishi va kengaytirilishi oson — biznesingizni optimallashtiring.

Buxgalteriya hisobi

Barchasi avtomatlashtirilgan va onlayn — e'tiboringizni biznesga qarating

«Buxgalteriya hisobi» Sizning biznesingizni yuritish va kuzatib borish uchun zarur bolgan moslama. Tizim moliyaviy mablag'larni boshqarish, hisob-kitoblarni amalga oshirish, xarajatlarni kuzatib borish va soliq hisobotlarini muammosiz yig'ish imkonini beradi.

EHA afzalliklari

Tez

Hujjatlar almashinuvi, buxgalteriya hisobi va boshqa jarayonlarni tezlashtirish

Oson

Tizim ommaviy tushunarli interfeysga ega, tugmani bosish orqali tizimni qulay sozlash mumkin

Tejamli

Ish vaqti sarflanishini qisqartirish

Ekologik toza

Boshqa hech qanday qog'oz

Qonuniy

Huquqiy savotli hujjatlar namunalari, normativ-huquqiy bazaga tezkor kirish, malakali yuristlarning maslahatlari

Yaqqol

Statistikani shaffof va batafsil vizualizatsiyalash

Qulay

24/7 professional yordam xizmati

Tez

Hujjatlar almashinuvi, buxgalteriya hisobi va boshqa jarayonlarni tezlashtirish

Oson

Tizim ommaviy tushunarli interfeysga ega, tugmani bosish orqali tizimni qulay sozlash mumkin

Tejamli

Ish vaqti sarflanishini qisqartirish

Ekologik toza

Boshqa hech qanday qog'oz

Qonuniy

Huquqiy savotli hujjatlar namunalari, normativ-huquqiy bazaga tezkor kirish, malakali yuristlarning maslahatlari

Yaqqol

Statistikani shaffof va batafsil vizualizatsiyalash

Qulay

24/7 professional yordam xizmati

Xizmatlar

Bizning yordamimiz bilan biznesingizning barcha imkoniyatlarini oching

Autsorsing

Diqqatni biznesni rivojlantirishga qaratish uchun vaqtni bo'shatish yo'llarini qidiryapsizmi? Biz Sizning kompaniyangizni barcha asosiy bo'lmagan biznes vazifalarini o'z zimmamizga olamiz.

  • — Biznesni ro'yxatdan o'tkazish;
  • — Buxgalteriya hisobi;
  • — Soliq hisobi;
  • — Statistik hisob;
  • — Moliyaviy hisob;
  • — Kadrlar hisobi;
  • — Shartnomalarni boshqarish;
  • — Buxgalteriya hisobini tiklash;
  • — Likvidatsiya jarayonida hamrohlik qilish.

Autstaffing

Bu xodimlarni shtatdan rasmiy ravishda olib tashlash yoki boshqa tashkilotning kadrlar bo'limiga o'tkazishdir.

  • — Inson resurslarini boshqarishni optimallashtirish;
  • — Mijozning buxgalteriya hisobini osonlashtirish;
  • — Xodimlar jadvalidagi xodimlar sonini kamaytirish;
  • — Xodimlarni hujjatli rasmiylashtirish;
  • — Ish haqi soliqlarini hisoblash va u bo'yicha hisobot topshirish.

Konsultatsiya

Agar siz kompaniyangizni rivojlantirish yo'lini izlayotgan bo'lsangiz, konsalting xizmatlari eng yaxshi tanlovlardan biridir. Bizning mutaxassislarimiz tashkiliy va boshqaruv vazifalarini hal qilinishini ta'minlaydi. Biz bilan bugun bog'laning va korxonangizni keyingi bosqichga ko'taring

  • — Hisob-kitob siyosatini ishlab chiqish;
  • — Buxgalteriya hisobi va soliq hisobi ekspertizasi;
  • — Buxgalteriya xizmati mutaxassislarini tanlash;
  • — Xatarlarni boshqarish va biznes jarayonlarini optimallashtirish;
  • — Maxsus tayinlash bo'yicha audit;
  • — Moliyaviy-xo'jalik faoliyatini tahlil qilish.

Dasturiy ta'minotni ishlab chiqish

Avtomatlashtirilgan axborot tizimlarini ishlab chiqish-bu dasturlar, muhitlar yoki boshqa dasturiy ta'minot komponentlarini yaratish va saqlash bilan bog'liq xatolarni ustidan ishlab chiqish, aniqlash, loyihalash, dasturlash, hujjatlashtirish, sinovdan o'tkazish va tuzatish jarayoni.

  • — IT Konsalting;
  • — Veb-saytlarni yaratish;
  • — Dasturiy ta'minotni ishlab chiqish;
  • — Onlayn do'konlarni ishlab chiqish;
  • — Korporativ veb-saytlarni yaratish;
  • — Veb-xizmatlarni ishlab chiqish.

ABV kompaniyasining statistikasi

Biz haqimizda qisqacha ma'lumot- raqamlarda

clients

21 500

M I J O Z L A R

3 years in platform

3 YIL

P L A T F O R M A G A

25 years

25 YIL

B O Z O R D A

Nimadan boshlash kerak?

partner partner partner partner
1 Ro'yxatdan o'tish
2 Avtorizatsiya
3 To'lov
4 Platformaga kirish

Nimadan boshlash kerak?

1 Ro'yxatdan o'tish
begin img
2 Avtorizatsiya
begin img
3 To'lov
begin img
4 Platformaga kirish
begin img

O'zResda ishlashni qanday boshlash kerak?

O'zbekiston Respublikasida ishlashni qanday boshlash kerak

O'zbekiston Respublikasi hududida o'z biznesingizni boshlash bo'yicha bosqichma-bosqich ko'rsatmalar.

Batafsil

Ariza qoldirish